ریحانهریحانه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ریحانه بهشتی

6 ماهگی ریحان خانمی

1391/7/1 10:34
نویسنده : مامان و بابا
365 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه امیری

تعجب نکنید این منم ریحانه امیری

چیه خب منو توجیه نکردن چجوری باید راه برمناراحت

ریحانه امیری

اینجا رفتم لباس بخرم بین دوتا مونده بودم ولی پرو کردم آبی خوشگلرو پسندیدم

 ریحانه امیری

ریحانه امیری

ریحانه امیری

ریحانه امیری

ریحانه امیری

ریحانه امیری

ریحانه امیری

اینم منم آبجی بهنوش چه کارا که با من نمیکنه هااااااااااااامتفکر

ریحانه امیری

اینجا تولد آبجی بهنوشه(همون دختر خاله عزیز) بدون اجازه از من عکس گرفتنعصبانی

ریحانه امیری

و حالا عکسای تولد پسردایی مهدی

ریحانه امیری

اینجا انقد شلوغ کردم تا عکسشون خراب شدشیطانآخه نمیزاشتن من کادوها رو باز کنم

ریحانه امیری

ریحانه امیری

اینا کادوهای داداش مهدی فقط گذاشتن باهاشون عکس بگیرم

ریحانه امیری

اینم به داداش ابوالفضل رسید ولی به من هیچی ندادن کهگریه

به جاش منو بعدا بردن یه عالمه عکس آتلیه انداختم  ببینید چه خوشگل شده بودم

ریحانه امیری

ریحانه امیری

ریحانه امیری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران قلنبه
8 آذر 91 15:26
ناااااااااااازی قربونت برم
مامان طاها
11 آذر 91 16:40
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ وبلاگ نازی داری واسه تبادل لینک پیش ماهم بیا اگه دوست داری